måndag 16 april 2012

Måndag









Efter en orolig natt med många funderingar vaknar jag upp. Mina tankar har snurrat kring vilket svar min doktor hade att ge mej när han ringer i eftermiddag.Jag kan ju säja att jag gått igenom både det ena och det andra under dagen. Vilket besked som nu än skulle komma så måste jag fördriva tiden med något så jag tog fram lilla pippitröjan och monterade ihop den. Något nyttigt blev det gjort.


Telefonsamtalet dröjde med till slut ringde det. Jag är nu så glad för både prover och datortomografin var bra, underbart med tanke på att jag sedan 4 november ätit antibiotika med ett par veckors uppehåll, magen är ganska sur men den får jag försöka vara snäll mot genom att äta rätt och inte dricka kaffe eller te.


Helt underbart känns det bara nu bilen kommer iordning så vi kan göra oss små turer och se på naturen men nya ögon, jag skall försöka glömma de här jobbiga månaderna som varit och hoppas att jag får vara något så när frisk, krämpor finns väl alltid när man blir äldre.


Solig förmiddag men lite molning nu på eftermiddagen och det kommer visst några regndroppar kl 17.25 +7,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar