fredag 20 april 2012

Fredag

Efter en god natts sömn stapplade jag mej upp rätt så tidigt men jag var fortfarande trött, men när jag kom ut vaknade jag till i snålblåsten. Jag hämtade hem tidningarna och precis när jag skulle stiga upp på trappen mötte jag en ekorre som var på väg ut. Vi blev snopna bägge två men han kilade runt garageväggen och försvann, får se om han visar sej igen.

I dag har jag fått tillbaka min "Röda Pärla" hoppas nu att den har slutat krångla och att vi kan göra oss turer.

Just nu kommer det ganska så stora snöflingor, förut regnade det men det har övergått i snö, jag har tänt mina ljus här inne och får försöka göra det mysigt. Blommorna som jag haft på altanen har jag plockat in så det inte skall komma snö på dem. Jag väntar på att det skall bli varmare för nu behöver mina plantor att få komma ut i växthuset för det börjar bli trångt åt dem inomhus och de behöver frisk luft.

I kväll blir det väl stickning som vanligt och Let´s dance och säkert lite korsord innan jag lägger mej men nu skall jag sätta mej och se på Grey´s Anatomy på femman.

Som sagt snöväder kl 17.00 +2,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar