måndag 2 april 2012

Måndag

Det har varit lite trögt för mej idag och jag tycker inte att jag vaknat riktig, men det är bara att låtsas som ingenting och börja göra något.

Jag var på Loppis i lördags och där fick jag tag på gardiner som passar i vardagsrummet, de var fräscha och fina men någon har väl tröttnat på dem nu har jag kortat av dem och de är uppsatta kostnad 100:- och de duger gott åt mej.

Min nya kamera hade ett mycket kort minne så idag har jag varit till JLT:s och köpt nytt och större ,tänk om man själv kunde gå in i en affär och köpa sej mera minne, det vore väl underbart men man skulle ha en pysknapp för allt gammalt som man går och bär på till ingen nytta, ett besök i garnaffären blev det också.

I dag har E satt på sommardäcken på min bil, alla är så snälla mot mej och jag är så tacksam det kändes att det är dags för däckbyte och blir det snöväder kan jag hålla mej inne.

Riktigt kalla vindar har det varit även idag men solen har varit framme, kl 17.40 +4,1 grader, nu blir det TV-kväll.
Jag har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar