söndag 15 april 2012

Söndag

Vaknar ovanligt tidigt idag och jag har inte något planerat, tänkte mej göra en liten tur till Torsby men jag insåg att mina släktingar kanske inte var så sugna på att få besök för det blev nog ganska sent eller tidig morgon innan de var hemma, förresten så har jag ju ingen bil heller.

Det har varit en riktig långsöndag tycker jag, Eilert var in här en sväng på förmiddagen sen har det varit stilla. Jag tog mej en promenad med stavarna, det var just ingen trafik men däremot kom det en regnskur men jag fortsatte promenaden som jag tänkt mej.

Grannfrua och jag har planerat att åka till Risbergs handelsträdgård, vi skall köpa lite frön och jag skall ha mej sättlök och så kan man ju gå där och fantisera om vilka växter som skall inköpas. Vi får se om vi gör oss en tur i morgon.

Soligt på förmiddagen men sen kom molnen och någon regnskur, klockan 19.10 +7,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar