söndag 29 januari 2012

Söndag

Tänk att i dag var jag uppe riktigt tidigt, jag ändrade lite på mina kvällsvanor med mitt lilla sovpiller, tog det tidigt och märkligt nog kände jag att jag blev avslappnad och lite trött så jag läste en stund, släckte och somnade.

Jag hade näst intill en TV-fri kväll i går. Tittade på Go´kväll och Postkodmiljonären sen lyssnade jag på radion och löste korsord, den andra ärmen blev inte färdigstickad som jag menade utan det får bli kvällens underhållning.

I dag blev det en liten sparktur sen hem och laga middag och så skidåkning på TV. Jag har även funderingar på vad jag skall ha för handarbete, måste passa på nu i början av veckan när flickorna har affären öppen, en stickning måste jag ha och så skulle jag vilja sy lite. Eftersom jag köpt nytt tyg till kökssoffan skall det väl vara nya kuddfodral, skall kolla på lite tyger också.

Tänk att det fortfarande är ljust ute klockan är ju ½ 5, härligt och temperaturen är väl heller inte oäven-4,6 grader. Småpojkarna på Framnäs var ute och åkte snöskoter i dag och crosscyklar kommer fräsandes härute. Roligt när det är liv och rörelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar