söndag 22 januari 2012

Söndag





Jag måste erkänna att jag tycker inte speciellt mycket om söndagar och så länge jag minns har jag tyckt så. Jag vet inte varför jag har denna känsla men på något vis kan jag känna lite ångest när det blir söndagkväll och det blir funderingar över veckan som skall komma, svårt att somna med mera, och nu för tiden skulle jag inte behöva känna så







Nu har det varit så mycket skidåkande på TV så jag tror jag börjar få ont i sittmusklerna,tycker att det stränar och drar när jag kommer upp från fåtöljen. Nu har jag med skidåkandets hjälp snart stickat bakstycket på den lilla klänningen, det skall i alla fall bli klart i dag. I morgon får det lov att bli en sparktur så att jag får börja stärka mina muskler.




Något trevligt att se fram mot en söndagskväll är att "Så skall det låta" börjar, det tror jag blir bra för söndagskvällarna tycker jag att TV-programmen varit lite tråkiga.





Mörkret har fallit och kl 17.30 -2,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar