lördag 14 januari 2012

Lördag

När jag vaknade i morse var jag så tacksam över att vara hemma i min egen säng med mitt täcke och kudde. Gick upp och svalde min antibiotika och la mej tillbaka och riktigt njöt. Jag är också tacksam över grannar och vänner som på ett eller annat vis hör av sej och i morse fanns morgontidningen hemburen av grannen Bo och jag är ju tacksam för den fina vård och hjälp man får på sjukhuset, men som sagt hemma är bäst.

Jag har tagit det lugnt idag, rensat ur kylskåpet, Lotta har plockat bort det mesta det fanns saker kvar som jag ville kasta, laddat diskmaskinen och haft lite småplock för mej, i morgon skall jag tvätta en maskin med de kläder som jag haft med mej.

Rätt så mycket tid har jag ägnat framför TV:n, skidåkning både på längden och tvären och så har jag stickat färdigt pulsvärmarna och nu fäster jag trådar och syr ihop. Sjalarnas trådar skall också fästas och så skall jag göra tofsarna, när detta är klart är det nog dags för "Stjärnorna på slottet".

Vädret har ju varit fint i dag och kl. 16.55 -2,8 grader. I morgon skall jag försöka ta med en sparktur. Trevlig kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar