måndag 16 januari 2012

Måndag

I dag var jag tvungen att stiga upp lite tidigare eftersom jag skall till apoteket och se om de har den antibiotika som doktorn skrivit ut och som jag blivit behandlad med, men mina farhågor besannades, det fanns bara ett billigare alternativ men de kunde beställa tills i morgon, men jag behövde dem idag.

När jag kom hem ringde jag till Apoteket i Torsby och efter 28 minuters väntan fick jag gudskelov veta att de hade 2 förpackningar hemma och att de skulle beställa resterande till mej. Tack Kronans Droghandel för hjälpen.

Hemkommen kokade jag mej kaffe och gick igenom reklambunten, jag bestämde mej för att stryka gardinerna till köket och sedan åka och handla. Jag var in på Dojor och Don och där fanns beskrivning och garn till en liten flickklänning och så tyg till min kökssoffa.

Nu är julen ute ur köket och på något vis så blir det lite tomt trots att jag tröttnat på det röda, något gardinbyte i köket blir det nog inte förrän till påsk.

Vädret har varit mulet i dag men temperaturen har varit behaglig kl 17.10 -3,2 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar