torsdag 3 maj 2012

Torsdag.

Solen skiner idag också men det är kyligare, det får bli långärmat för jag tyckte att det drog riktigt kallt från nordan när jag hämtade tidningen och kollade växthuset.

Jag har manligt sällskap idag, Sigge är här. Märkligt hur ett djur kan visa vad de vill. Han åt som vanligt mat, ut och kissade, sen visade han att vi skulle gå och vila förmiddag. Det är bara att gå till sovrumsdörren och försöka göra mej uppmärksam, så det blev som han ville vi la oss och vilade en stund. Det här passade mej perfekt idag, jag har hand om Sigge och Fredrik skaffar hem avgassystem till mej. Att jag skulle stryka tvätten har jag inte haft en tanke på idag utan Sigge och jag har varit utomhus i stort sett hela dagen

I morgon blir det väl ett varv med dammsugaren och trasan och jag tycker det ser ut som om skurhinken skulle behöva komma fram. Nu blir det Go´kväll för min del kl 18.10 +12,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar