torsdag 10 maj 2012

Torsdag

Mörkt och dystert, vad skulle man hitta på idag, jo här hos mej åkte mattorna ut och städgrejerna fram. Det är allt några veckor sen mattorna har fått lite frisk luft på sej, de kunde hänga ute ett bra tag för det regnade inte. Moppen kom fram för jag ligger inte på knä och torkar. Dammtrasan har också varit framme och nu känner jag mej ganska nöjd.

17.05 har jag ju min dagliga serie att följa men efter den har jag tänkt mej att göra en Janssons frestelse, jag blev riktigt sugen när jag gick här och städade. Jag skulle behöva göra en sockerkaka också men jag får se hur det blir fram på kvällen.

Det regnar just nu, inte på smått vis heller, men det blir till att tändaljuslyktorna och njuta av kvällen så gått det går kl 17.20 +8,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar