tisdag 22 maj 2012

lTisdag

Uppe tidigt och gasar iväg till Torsby. Svåger åkte i väg med min bil och reservdelar, han trodde inte att det skulle dröja så länge, men det kom inga mekaniker för de skulle på prov och förresten så var inte delarna rätt heller. Man får hoppas att söndagens golfrunda i Karlstad hjälper mej så att jag får delarna utbytta. Det känns som den lede står och hånflinar åt mej och det började redan i går eftermiddag.

När jag duschade i går kväll fick jag se att jag hade röda rosor på knäna och det sved, jag hade svarta tunna stretchjeans på mej och jag kände att solen brände men inte kunde jag tro att det gick genom tyget, var aktsamma med solen mina vänner för den är skarp nu.

Lite moloken kom jag hem och bestämde mej för att klippa gräset, men den fule var med då också för gräsklipparen startade inte, men nu har batteriet satts på laddning igen så hoppas att vädret håller sej så att jag kan klippa imorgon eftermiddag.

Det blev inget annat än att jag bestämde mej för att göra som jag tänkt mej och åkte in till Kyrkheden och köpte målartvätt och div saker som man behöver, så nu har jag tvättat insida´n av altanen och får fortsätta med utsidan i morgon.

Vädret har ju varit bra sol hela dagen och kl 19.00 22,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar