måndag 21 maj 2012

Måndag

På förmiddagen har jag haft främmande och det har varit så roligt att få träffas, vi har ju mycket att prata om och de var sej precis lika som senast vi sågs.

Lotta kom hit med plantor som sattes ner i växthuset, och jag tycker att tomatplantorna har bättrat på färgen sen de fick komma ner i jorden. Hoppas att det blir bra.

En vacker dag har det varit, jag var till svåger och svägerska på eftermiddagen och vi satt ute och drack kaffe och nu skall jag gå ut och plocka undan på altanen och sopa bort skräp för jag skruvade loss plastskivorna som vi haft som vindskydd i staketet, väder och vind har gjort dem ganska sköra och mycket damm och skräp fanns där.

I morgon bär det av till Torsby och får bilen iordning skall bara lasta i avgassystemet som ligger i garaget. Solen skiner och kl 18.15 +20.7 grader.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar