onsdag 31 oktober 2012

Onsdag


- 2 grader och fortfarande ett gråväder och under förmiddagen kom det underkylt regn så bilrutorna var helt igenisade och inte så enkelt att ta bort. Förmiddagen gick åt till att fortsätta plocka och rensa ut gamla papper, nödvändigt med syns inte direkt.

Kl 12.15 hade jag tid hos frissan Cornelia, jag har fått hårtvätt, inpackning och blivit fönad i en fin pagefrisyr jag som aldrig har haft någon riktig frisyr, men tack vare Cornelia har vi slitit och jobbat så nu är mitt hår halvlångt.

Efter frisörbesöket var det dags för Vårdcentralen och ett litet stick i armen, började fundera över varför det skall stickas i vänster överarm men det skall jag fråga vid tillfälle. Nu får jag hoppas att jag inte drabbas av influensa och det var det många flera som säkert hoppades på för vi var ganska många som köade.

Nu skall jag ta det lugnt efter att ha ätit middag, handarbete och TV väntar på mej, bl a Bonde söker fru.

Mörkt, regn och slask. Kl 16.55 +4,2 grader så nu försvinner nog snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar