lördag 6 oktober 2012

Lördag


I natt har det nog varit snudd på frost, jag var uppe vid 3-tiden och då visade min termometer +0,1 grader, men när jag kom upp var det rejäl dimma och jag tänkte att nu skiner säkert solen på Kyrkheden för det brukar vara så på höstarna.

I dag fanns det inga måsten men jag hade ett ärende till Häggvägen så jag köpte några wienerbröd och där var dörren olåst och inte ens Sigge synter till, men precis när jag gick ut kom Mari med en blöt vovve. De har varit ute och rastat sej.

Det blev fika och prat, Emma vaknade till och som vanligt tyckte jag att vi hade trevligt. När jag kom hem tog jag kameran och gjordemej en liten biltur, det är  ju så vackra färger och lusten att fotografera kommer, roligt att kunna se tillbaka på hur naturen förändrar sej.

Som jag sagt tidigare skriver jag den här bloggen som en dagbok men även att ni andra kan få ta del av saker som händer och sker i min vardag.

Bara att dimman lättade blev det en otroligt vacker höstdag och kl. 17,40 +7,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar