torsdag 11 april 2013

Torsdag


Ja nu är det strax helg igen och jag tycker veckorna går så fort, i morgon blir det en sån där enkel veckostädning igen men snart blir det väl att börja gå lite djupare in i hörnen för ibland så tycker jag att det är lite runt i vrårna.

I går permanentade jag grannen och det såg riktigt bra ut, nu är det bara att hoppas att det varar ett tag. På eftermiddagen kom Anna och fina Erik hit, de är väl för härliga i ettårsåldern, vet och kan så mycket mer än man tror och vilka goda bullar de hade med sej. Det var smaskens.

I dag har jag varit hundvakt och det har varit närkontakt i stort sett hela dagen, Eilert har varit här och sågat ner buskar och Lotta kom så vi fick dricka eftermiddagskaffe tillsammans.

Nu sitter jag här nyduschad och har krupit in i min lilla röda och njuter samt funderar på om jag ska titta på naturprogram eller Sofia änglar, vilket det nu blir så får stickningen göra mej sällskap.

Jag tycker att det har varit lite kyligt idag, det är väl blåsten som ställer till det. Klockan 19.20 och +3,5 grader å solen skiner fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar