onsdag 3 april 2013

Onsdag


Vilket vackert väder, undrar hur länge detta står sej för efter detta kommer säkert en regnperiod och det är säkrast att ta vara på solen.

Jag har inte kommit igång efter helgen utan gör bara det viktigaste, lagar mat, tvättar en maskin och vattnar blommorna, jag sitter ute så mycket som möjligt. I förmiddags kom grannarna Johnssons hit och vi satt ute i solskenet och drack kaffe och det var så roligt att de också hade tid att stanna upp en stund för de har så bråttom jämt.

I går morse strejkade min dator, den låste sej totalt så det blev att ta apparaten under armen och åka in till Euronics för att få hjälp och det fick jag efter 15 minuter så var allt klart och vi fick åka hem tillsammans. På eftermiddagen kom min svägerska med 2 bakelser så vi fikade.

Jag har stickat prinsessan Estelles kofta klar och nu håller jag på med att sy fast huvan och sedan ska jag göra en tofs och sy i knapparna sen är det dags att börja med något nytt och vi får se vad det blir.

Uppdrag granskning tänker jag titta på ikväll, det skulle handla om asylboende i bland annat Glava, det kommer att bli intressant tror jag eftersom vi har ett sådant boende här, sen blir det nog lite korsordslösning innan det blir läggdags.

I morgon har jag ett uppdrag: jag skall rulla kusins hår, får se vad mera hon hittar på.

Klockan 19.30 plus 5 grader, det blir bättre och bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar