fredag 25 januari 2013

Fredag


Nu syns det verkligen att dagarna blivit längre, så skönt det är bara nu kylan kunde lugna sej lite så skulle det vara bra. Jag har varit ute i eftermiddags och bara man rör på sej så är det inte så kallt men ansiktet var rött och näsan fuktig men det är väl så det ska vara på vintern.

I dag har det varit lugnt här hos mej men igår var det lite mera rörelse. Siv och jag var och shoppade här på Framnäs. hos Westlunds kan man köpa sej fina ägg, potatis och solrosfrön för vår del och jag tycker att det är roligt att gå dit och handla lite, full rulle och djur av alla de slag.

Det är så mycket fåglar här och de vackra domherrarna lyser upp både på fågelbordet och i träden, undrar var de håller hus på somrarna för då ser man dem ju inte.

Jag har varit ute i Boa och fått mej 8 nystan Eco ull så nu ska jag börja med en väst, expedierade mej gjorde jag själv och inte ett löst papper hittade jag utan jag skrev upp på disktrasan. Kull att börja med något nytt.

Kylan håller i sej, kl 18.55 -15,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar