måndag 12 augusti 2013

Måndag


I dag kände jag att det var dags för att börja stryka, jag har nämligen fallit tillbaka i gamla vanor under sommaren och fuskat en hel del och det visar sej att det blivit lite oordning i både garderober och linneskåp, detta ska nu rättas till så att jag inte behöver skämmas inför mej själv, det är mycket som ligger efter nu.

Men, idag hade kusin tid för fotvård så jag har varit med henne och strax innan jag åkte iväg fick jag samtal från Euronics att de skulle komma och se vad som krånglar med min TV och Boxerbox och jag sa att jag skulle vara hemma 16.00. Tyvärr var jag inte hemma i tid utan reparatören har varit hit men han var så snäll och kom tillbaka en stund senare, och nu verkar det fungera efter att han bytt en kabel. Skönt.

Jag har tid för läkarbesök i morgon bitti, en årlig kontroll och så ska vi ta tag i min onda rygg, hoppas att jag får komma till sjukgymnast och få hjälp för det här är ju inte roligt när det gör ont jämt, värktabletterna hjälper inte fullt ut.

Sigge var hos mej i går eftermiddag, han är så snäll att ha att göra med, vi tog oss en liten eftermiddagslur och sen en tur med bilen, han är ett trevligt sällskap.

Växlande väder har det varit idag och klockan 18.55 är det solsken och +15,9 grader, i morgon är det goa Emmas födelsedag och det ska vi fira.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar