tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

Nu börjar jag komma på banan igen, lite stelt och ont men jag är i alla fall uppe och börjar komma igång. Sönag var ju en vilodag, satt ute och läste klar en bok och på eftermiddagen kom Fredrik och mätte å donade.

I går var Lotta och jag till kyrkogården med blommor, det var Stellans födelsedag, konstigt att blommorna är så vackra där fast det varit så regnigt. På eftermiddagen satt jag framför TV:n och stickade.

I dag har det varit mera aktiviteter här, Fredrik o Mari kom och började snickra och passa in lister och fönster, flyttat en sektion fönster till södra sidan. Mari är duktig på att se helheten och Fredrik jobbar på. Själv har jag inte gjort så mycket men jag har grundmålat bräder som skall sättar upp i morgon, Det ser ut att bli bra.

I kväll blir det Allsång för mej i soffan, jag har svårt att komma ur den sköna fåtöljen efter ryggskottet men hoppas snart att mjukna till.

Vädret är allt nyckfullt, sol en stund och så kommer en regnskur men kl 19.05 mulet och +16,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar