lördag 4 augusti 2012

Lördag

I går morse hann jag bara stiga upp innan jag fick inta ryggläge igen. Jag skulle dra på mej en socka och när jag böjde mej ner så var ryggskottet där. Efter en stund på kökssoffan var det till att försiktigt ta mej till sängen igen. Sängläge hela dagen och med hjälp av Lotta så tycker jag att jag har börjat hämta igen men usch så ont det gör.

Nu är jag riktigt försiktig, uppe en stund och vilar en stund och nu har jag suttit ute på altanen i omgångar och vilken tur jag hade, Lotta o Elvira kom med blåbärspaj och vaniljsås. Så gott. Nu försöker jag lösa korsordet i DN, jag fick ingen helgbilaga med NWT idag och det väntar jag ju på varje lördag.

Vackert väder verkar det ha varit både i går och idag, kl 18.55+ 20 grader, hoppas att det blir fint i morgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar