söndag 19 augusti 2012

Söndag

Idag har jag haft födelsedag, vi började redan igår med firande, egentligen hade jag velat att både jag och alla andra skulle glömma denna dag men så blev det inte.

När det var min dag så ville jag sprida ut släkten lite så igår var syster med familj och ett par goda vänner här och i dag har svåger, svägerska med familjer varit här. Nu fick vi tid att umgås och prata med varandra och det har varit fint tycker jag själv. Presenter har jag verkligen fått, pengar, ´presentkort, én ½ röjsåg och restaurangmiddag, en designad glasängel och sist men inte minst, jag fick en gasolkamin till altanen, dét blir grejer det när matta och golvlist kommer in och dörren blir inmonterad. Jag är så nöjd och belåten och mycket tacksam för det jag fått, när gruvinga är över är det riktigt roligt att fylla år trots att åren blir många.

Jag måste få göra reklam för smörgåstårtor, jag rekommenderar Moccacino här i Ekshärad, värda sitt pris, mycket goda och så vackert dekorerade men både blommor och blader.

I går var dagen grå men idag har det varit superfint, kl 18.35 +21,8 grader. I morgon kommer grannarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar