tisdag 21 augusti 2012

Tisdag

Helt otroligt så uppvakta jag har blivit. jag kan bara inte fatta att så många har delat min dag och jag har blivit mycket överraskad.

I går var det inte något vidare väder men grannarna kom med jackor på sej och stod ut med att sitta ute på verandan, och varför inte, jag har ju fått en gasolkamin så den kom till nytta. Det blev varmt t o m på golvet.

Idag på fjärde dagen började det komma gäster vid 11-tiden och jag har haft folk här tills klockan 19.00, helt otroligt, och jag är så glad och lycklig över att alla presenter, blommor och besök. Men nu måste jag säja att mitt kylskåp är ganska tomt, en liten bit tårta, en skvätt fil och lite matbröd såpass att jag klarar frukosten.

I stället för att titta på TV ikväll har jag suttit och summerat dessa dagar och förundras över att så många, förutom mina närmaste har kommit ihåg mej. Tack alla.

En underbart vacker dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar