fredag 18 oktober 2013

fredag


Det var fint att vakna upp i morse och solen sken, det kunde jag inte tro som det regnade i gårkväll och det måste ha varit några grader kallt eftersom bilen var helt nedisad.

I onsdags var det dags att köra bort löven till Återvinningscentralen och jag har lyckats få tag på sopsäckar som var så tunna att det gick hål på dem direkt.

Det har ju varit så tråkigt väder i ett par dagar så igår städade jag över och milde tid  så tungt det gick jag höll på nästan hela dagen, jag rensade bort några blommor och behöver nya till köksfönstret får se vad jag faller för.
Vilken tur att solen sken idag för jag hade planerat en tur till Torsby för att handla, Siv följde med och det blev sockgarn hos Handarbetshörnan, en titt in till Systrarna och vi bara tittade, sen till Toria och åt mat efter det helghandling inne i affären. Det är märkligt för jag handlar väl ungefär lika till varje helg men jag tycker att det blir billigare när jag är i Torsby och det är ju bra för  min arma portmonnä.

Förlåt mej Inga-Lill Håkansson men vi åkte förbi hos er på hemresan, vi fick nämligen för oss att åka över Mjögsjöhöjden, så nu vet jag att min lilla röda kan ta mej till Torntorp.

Nu är klockan 19.15 +1,2 grader så det blir nog en kall natt. Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar