söndag 3 juni 2012

Söndag

Nu tror jag att jag är på banan igen. Som jag sa i fredags var jag genomfrusen och trött och i går hade jag sängläge hela dagen, en släng av maginfluensa eller vad det nu var, lite feber hade jag och jag sov i stort sett hela dagen. Jag trodde i min enfald att nu blir det vaknatt så jag hade lite läsbart med mej men jag somnade som en stock och vaknade vid sextiden och kände mej utvilad och bättre men ryggen har tagit lite stryk men det rätade till sej när jag varit uppe en stund.

Vilket tråkigt marknadsväder det har varit, det blev så drygt åt mej i eftermiddags så jag gjorde mej en tur med bilen, först i Västanbergstrakten och en sväng till Kyrkheden, Det var glest med folk och knallarna hade börjat packa ihop.

Nu kan jag berätta att det börjar dofta nybakat här hos mej, jag har gjort sockerkakor av kalkonägg och nu skall det bli spännande att se hur de blir. Tack Ida W för att du kom med ägg.

Efter mycket blåst och regn i dagarna 2 skiner solen just nu och temperaturen är 12,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar