lördag 13 augusti 2011

Lördag

I går blev det inget bloggande för mej, tiden räckte liksom inte till. Jag hade ärende till Hagfors, jag skulle ha mat, vila middag och till sist 70-årskalas. När jag kom hem var klockan såpass mycket så det var ingen ide att skriva.

I går kväll var det fullmåne och nu hoppas jag att jag får sova lugnt ett tag för runt 5 timmar per natt räcker inte för mej.
Emma P har födelsedag i dag så jag har varit och gratulerat henne och i morgon skall hon ha sitt kalas. Fredrik och Sigge har varit här och grejat lite, ja Sigge han vill leka mest hela tiden eller så skall vi sitta på altanen och klias, men idag blev det inte så mycket underhållning för honom eftersom jag håller på med gräsklippning. Det har ju varit så blött så det jag kunde inte klippa tidigare i veckan men nu är jag i full gång. Det har bara blivit en paus för att inköpa mer bensin och så har jag ätit phylasis. De är jättegoda nu.

Nu skall gräset klippas klart och sen blir det med all säkerhet korsord och läsning.

Vädret är vackert kl 16.50 +22,9 grader.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar