lördag 17 november 2012

Lördag


Måste berätta att jag varit på tur idag, 20 mil t o r och jag har inte tagit plånboken ur väskan to m resan var gratis. En riktigt rolig upplevelse för mej vid min ålder. De yngre runt mej är ju inte vana att jag är borta, Fredrik ringde och funderade vad som hänt eftersom min bil stod parkerad på Kyrkheden och alla affärer var stängda, det är väl underbart att vara saknad.

Nu har jag för ovanlighetens skull kokat mej kaffe och så blir det en stor bulle och pepperkakshjärtan, lite korsordslösning och Så mycket bättre, ska bli roligt att se hur Magnus Ugglas kväll blir.

Kvällen ska inte bli sen här hos mej för jag var uppe tidigt idag och det är inte jag van, hoppas att jag sover gott i natt och vaknar utvilad för Sigge kommer hit någon timme.

Klockan 17.55 regn och +2,6 grader. Jag har tänt mina ljus och skall njuta av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar