tisdag 3 juli 2012

Tisdsg

Måste skriva några rader eftersom det har varit en riktigt behaglig dag. Solsken på förmiddagen och trots moln på eftermiddagen har det varit fint. Jag har varit utomhus i stort sett hela dagen, rensat ogräs och pysslat lite med blommor, grusgången är ett stort elände, jag tycker inte om att det växer gräs i gruset och om jag blir rik nåon gång skall jag asfaltera, dvs det kommer aldrig att hända.

Nätverksproblem har jag haft hela dagen så jag fick ringa Telia support, jag skulle ta ur simkortet och läsa siffror som fanns på kortet, och kan ni förstå det var så små siffror så jag såg inte utan jag fick avsluta samtalet och be Lotta komma hit och ringa upp. Se hemskt. Men nu fungerar det mobila bredbandet i alla fall.

Jag har börjat virka lite idag, det skall bli en handduk, fint bommullsgarn som ligger till ingen nytta skall jag nu försöka göra slut på och det var riktigt roligt med ombyte av arbete.

Nu har jag gett blommorna både ute och inne näring och så nu hoppas jag att det blir lite varmare så att det växer.

I denna fina kväll skall jag sätta mej ute och virka en stund till. Kl 20.35 + 18,7 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar