fredag 27 juli 2012

Fredag

Jag känner mej riktigt nöjd med dagen. Funderade i morse om det fina vädret inte skulle visa sej idag, men det kom. Härligt. Jag har permanentat kusin så det är gjort tills hon skall klippa sej nästa vecka, detta är mycket viktigt, först permanent och sedan klippning, sen var det en annan dam som behövde hjälp och nu är det fixat.

I ett svagt ögonblick i början av veckan när jag tvättade fönster fick jag för mej att det skulle vara trevligtmed ett nytt överkast i gästrummen. Det är alldeles för enkelt att beställa hem ibland, andra gånger misslyckas beställningen totalt, men i dag kom SMS att jag hade ett paket på ICA. Eftersom jag är så dålig på att använda mobilen fick jag vänta tills Fredrik och jag skulle hämta mattan för jag kunde nämligen inte komma åt numret på paketet.


Nu har de skånska grannarna kommit, jag måste ha känt på mej att de var resklara igår, jag är så glad att vi får träffas ytterligare några sommardagar.

Fint även idag, kl 20.15 +20,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar