onsdag 18 juli 2012

Onsdag





I går var Siv och jag till Torsby, Siv hade ärende och jag var sällskapsdam. Solen sken och det var fint när vi strosade omkring lite, en titt hos Systrarna och Bosättningsaffären sen styrdes kosan till Toria för lunch och kaffe på maten fick vi hos syster Annica men då kom molnen och det blev kyligt.

I dag har jag gjort det jag inte gjorde förra veckan, jag har städat över lite och nu skall jag försöka att inte skräpa ner för mej utan att det kan räcka med en liten dammsugning till helgen. Efter lunch har jag suttit ute och stickat och läst lite och för en stund sen var jag till grannarna Marianne och Bo. Vi satt ute i solen och njöt men molnen tornade upp sej och till slut började det regna, tur att vi hade skydd av altantaket.





Nu har solen kommit fram igen och kl 18.35 +17,1 grader, ingen riktig sommarvärme med med hjälp av strumpor och en sjal kan man sitta ute och njuta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar