måndag 23 juli 2012

Måndag

I går kväll trodde jag att det var höst, regnet rann utför köksfönstret och vilket blåsväder, när det började bli mörkt tappade jag lusten för allt och jag tittade på minneskonserten från Oslo, måste beundra programledaren, det måste ha varit ett jobbigt år, och så gillar jag Laleh, hon verkar vara en så fin ung människa som går sina egna vägar och gör det bra,

Jag ville inte gå upp i morse, förstod att det regnade men efter frukost avtog regnet och jag fick för mej att tvätta fönstren i vardagsrummet och byta gardiner, tvättat en fintvätt och strukit kläder, ringt viktigt telefonsamtal, glömde att jag har lovat komma hem till en dam´men det får bli i morgon och det roligaste av allt idag, mattan till altanen har kommit så den skall hämtas imorgon eftermiddag. Undrar när fönstren kommer hoppas att det inte dröjer för länge.


Utanför fönstret är det grått, kl 17.40 +17 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar