fredag 13 juli 2012

Fredag

Jag måste få skriva av mej lite tankar och funderingar. Tänk att jag har tydligen svårt att bli nöjd, nu är räcket på altanen målat ytterligare en gång och sista strykningen sker i morgon. Nu har tankarna börjat mala, har jag råd att glasa in resten eller skall jag ta en öppning i taget och golvet, skall jag kosta på det med ev slipning och slita ut knäna (de är redan stela) med att måla, det finns ju altanmattor till hyggliga priser.

Ja så är tankarna hos mej, jag får väl sova på saken ett par nätter och fortsätta fundera. I alla fall trots allt regn och vi klagar på dåligt väder så i eftermiddags när jag stod ute och målade och lyssnade på radion fick jag höra barnskratt och det var helt underbart, grannflickan hade säkert födelsedagskalas med små gäster, roligt verkade det vara, Grattis igen Jolin.

Vädermässigt så har det väl varit bättre än tidigare dagar och kl 20.25 +15,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar