tisdag 16 augusti 2011

Tisdag

Idag skriver jag tidigt för jag måste få lätta mitt samvete. Jag har gått bakom ryggen på Friskfaktorns Cristina som har hjälpt med med ryggen. Men, så blev jag så nyfiken på Annika Olssons laserbehandling, och vips, i fredags var jag där och allt kändes bra tills idag, jag vaknade i morse med värk i hela kroppen och jag frös. Nu vet jag inte om jag kanske blir sjuk, om jag har träningsvärk eller om det är dåligt samvete mot Cristina, men något är det som pågår i mina muskelfästen. Förlåt Cristina men jag kommer tillbaka till dej.

Jag har varit ovanligt stillsam idag, lade mej tillbaka med en pläd över mej och dåsade bort en stund men nu blir det balkongen med en bok.

I morse var jag livräddare till en skata, jag ställde ut soppåsen på verandan och så klart glömde jag att gå till soptunna, skräp och papper överallt och en skata fastkilad i nätet på kompostgrinden, och lite samvete har jag så jag orkade skaka loss fågeln och sen har jag inte sett en skata på hela dagen.

Riktigt fint idag, kl 15.05 +22,2 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar