torsdag 25 augusti 2011

Onsdag.

I dag känns världen upp och ner. Det är ju sömnen som ställer till det för mej. Somnade i går kväll. därefter tvärvaken och det fanns ingen möjlighet att somna om. Jag läste, löste korsord och ingenting hjälpte, tillslut började jag med rethosta, så har natten varit, det är så tråkigt. Jag kom upp i morse och åt frukost, pratade med Siv i telefon och vi gjorde upp om att jag skulle komma dit. Vid påklädning visade det sej att jag var tvungen att lägga huvudet på kudden en stund, det blev rätt länge och nu är tiden ur led för mej.

Siv har köpt sej en ny dator och vi skulle försöka titta in, jag lyckades komma in med vi fick ta hjälp av Lotta och nu kan Siv googla och umgås på facebook. Det är kul.

Jag tycker att björkarna börjar anta höstfärger redan, och löven börjar bli bruna i stället för gula, undrar om det är frosten eller något annat som angriper dem.

Nu kommer Lotta och hämtar mej för vi skall åka in till Kyrkheden och titta lite när det ät kvällsöppet.

Nu är jag hemma igen, köpte mej gardiner till sovrummet så nu har jag något att pyssla med.

Mulet med ganska varmt, kl 18.25 +20,1 grader.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar