tisdag 5 mars 2013

Tisdagförmiddag


Jag har nyss ätit min frukost och läst morgontidningen, det är mitt sätt att vakna till för jag är så otroligt morgontrött.

I söndags var det skidåkning och Sigge som gällde, och lite sollapande under långloppen, jag tyckte inte att jag behövde sitta som klistrad framför TV:n hela dagen, jag tycker att det är trevligast att se vem som kommer först i mål.

I går gjorde jag inte ett dugg nyttigt, jag hade en tid att passa på eftermiddagen och jag kom mej inte för med att börja med någonting. Jag åkte till syster Annica och fick kaffe och hembakade bullar och så fick jag en jacka av henne som kommer att bli bra att ha när trädgårdsarbetet börjar. Jag tittade in på Handarbetshörnan och Bosättningsaffären, kollade i Systrarnas skyltfönster men jag var nog inte på rätta humöret, lite mat blev det på Frykenhallen men jag saknar verkligen Bergqvists charkuterier.

I dag är det lite mulet än så länge, goda vännen Siv har födelsedag i dag så det blir födelsedagskaffe frampå dagen och inga andra planer har jag så skulle det falla sej in att jag gör något nyttigt så är det rena överraskningen.

Hoppas att solen kommer fram igen för nu tycker jag att jag blivit lite bortskämd med att sitta ute och njuta. Ha en fin dag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar