måndag 3 september 2012

Måndag

Nu har det varit tyst ifrån mej i flera dagar, anledningen är att det har inte hänt något speciellt.I lördags kom ju som planerat Bosse, han hade ju full sjå med att vakta på mej och passa hela tiden. Lördagskvällen tillbringade jag med stickning. Söndag var också händelselös, men i morse kom snickare Fredrik och Sigge.

Jag har för närvarande ingen yttertrappa, en drickaback är trappsteget och ut gick det bra, men att komma in var lite sämre, mina ben var för korta och stela men till slut orkade jag kravla mej upp, efter att ha suttit på en tvättpall på Sjukhuset i tre timmar var jag inte så mjuk i kroppen. Huvudsaken var att jag kom in och att jag har hjälpt mina grannar idag.

På hemresan var jag och Marianne in hos syster Annica och fick oss en kaffetår. Nu har jag landat och precis gått igenom dagens reklambunt så onödigt mycket papper som inte stimulerar mina inköp för att det är liiite billigare, det är inte lönsamt för mej att åka omkring och jaga priser till mitt lilla hushåll.

Vilka fina dagar vi har haft, helt underbara,kl 19.50 +15,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar