tisdag 15 maj 2012

Tisdag

I dag hade jag ställt väckarklockan på ringning för jag var tvungen att stiga upp och "hyfsa" till mej, jag hade tid på Vårdcentralen för att kolla blodtrycket och lämna labbprover. Både blodtrycket och pulsen var bra så nu är det bara att hoppas att proven faller doktorn i smaken.

Innan jag åkte hem var jag in hos Lotta och blev bjuden på smothie?, vet inte om det stavas så men gott var det. Hem och byta kläder och känna sej som vanligt. En koll i växthuset men det har inte torkat särskilt mycket, jag skall bära ut luktärtorna, tagetesen och något som jag sått men inte vet vad det är men grott har det gjort.

Jag har plockat fram ett smörpaket utifall att jag får lust att baka en kaksort, jag såg ett recept i Förra veckans Hemmets Veckotidning på spröda chokladcigarrer, tydligen bara att blanda ingredienserna i matberedaren och sen rulla ut i längder, enkla recept gillar jag, men först skall jag se på Grey`s anatomy.

Just nu skiner solen och det är riktigt fint, undrar om det kan komma åska fram på kvällen, det är i alla fall inte åskkvavt ute. Kl 17.00 +13,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar