lördag 26 maj 2012

Lördag och pingstafton

Vackert väder även denna dag, och i morse kom lilla Elvira hit på sitt första besök, en riktigt liten goding, de andra hundarna var också med hit och en viss avundsjuka finns men de är snälla mot henne.

Nu har jag oljat in altanen färdigt och skaffat hem grundfärg som jag förhoppningsvis börjar med i morgon, det skall bli roligt.

Vi hr firat Mors dag idag, började med förmiddagskaffe och bakelser, och nu i kvällningen blev det grillat så nu är jag mycket belåten. Morsdagspresenten fick jag redan igår, min "lilla röda" har blivit sliten och urtvättad och jag fick en ny, jag blev jätteglad för dessa hela morgonrockar är underbara inga skärp eller knappar utan bara att dra över huvudet, tack Lotta för både mat och rock.

Fin kväll kl. 19.55 +23,4 grader. Trevlig pingstafton alla, nu går jag ut och fortsätter läsa min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar