onsdag 2 maj 2012

Onsdag

Tänk att vi fick ytterligare en fin dag, jag har tvättat 2 maskiner som fått torka ute i det vackra vädret så i morgon blir det stryka av.

Jag njuter verkligen av solen och sitter ute så mycket jag kan, idag har jag fördjupat mej i en skvallertidning och så har jag petat ner några frön och jag har inte alls bråttom med något, en del skall ut med utemöbler och dynor men jag väntar nog några dagar med att plocka ut dynor för som det verkar skiner solen i morgon förmiddag och sen ska det komma snöslask.

Mina tagetes börjar gro och mandarinplantorna drar iväg, undrar just hur dessa skall skötas men det reder sej nog för jag har inte räknat med att det skall bli frukter men kanske en grönväxt.

När solen kommer fram blir i alla fall jag lite piggare, jag vill måla ute på verandan, jag vill ha nya tapeter och förnya lite här hemma, men så kommer grådagar och då tappar jag lusten, men först av allt måste jag ha ett nytt avgassystem till bilen för nu låter det kring mej när jag susar fram, undrar hur det går om polisen tar mej, böter förstår jag.

Varm och skönt hela dagen kl 18.55 + 19,8 grader varmaste dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar