torsdag 3 november 2011

Torsdag

Nu verkar det som att rethostan har lugnat ner sej betydligt men då kom ju hesheten och just nu när jag för ovanlighetens skull fick besök så tycker jag att det har varit trevligt att kunna pratas vid
men så är det, Fredrik kom också för att mala köttfärs och svåger Mats och han kunde i allafall språkas vid.

Något nyttigt har jag gjort idag, jag har fyllt på olja och glykol i bilen, det är väl inga konstigheter däremot när man skall införskaffa varorna, fy så dyrt, 2 liter olja á 135:-/litern och 45:- för 1 flaska glykol.

Jag var ute hos Lotta i Boa en stund men det är ju inte så roligt för nån av oss när jag är så här hes, jag vet med mej själv när jag pratar med nån som är hes så nästa viskar jag själv.

Nu skulle det inte sitta fel med lite ren frisk luft och gärna några solstrålar för det här vädret har all varat lite för länge. Grått och dimma och dimma som faller ner kl. 17.15 +8,4 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar