onsdag 30 november 2011

Onsdag

Tänk att när jag vaknade i morse kände jag på mej att febern har släppt sitt grepp om mej, och hoppas att det fortsätter så. Tempen var 36,5 och det är väl normalt. Jag kände en liten längtan efter att byta dammsugarpåse och dammsuga ut alla bakterier eller vad det är som härjar i mej.
Jag skakade även lite småmattor och vaskade över och jag har till och med dammtorkat utan knot. Detta bestyr har tagit nästan hela dagen för jag har inte bråttom och jag har vilat mellan varven.

En annan sak jag gjort, jag har varit till Marianne o Bo och druckit förmiddagskaffe så på något vis börjar det kännas som förr.

Nu skall jag sätta mej och sticka och se på skidskytte för det tycker jag är trevligt och så är det väl "Bonde söker fru" men det tycker jag är ganska ointressant nu eftersom det skrivs så mycket om hur det gick.

Riktigt busväder på morgonen men sen blev det fint kl 16.05 +4,6 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar