fredag 4 november 2011

Fredag

Jag är så hes så jag orkar inte säja till mej själv att jag kanske borde dammsuga och dammtorka utan nu får det se ut som det gör. Jag har i alla fall diskat och plockat undan det mesta så det får gå såhär.

Vid lunchdags var jag till kyrkogården med lyktorna och så tände jag ljusen. Det var många som tänt och det såg så fridfullt ut. Några gravstenar låg på marken, det är väl såna som inte sitter fast och det är ju viktigt efter olyckan med den lilla flickan som fick stenen över sej.

Jag försökte att lägga mej och läsa en stund, men det var ju direkt omöjligt, 4 telefonsamtal på en liten stund, men det är klart ingen vet ju att jag är rosslig i halsen och att det är jobbigt att prata. Nu löser jag korsord i NWT i stället och det går rätt så bra. Mörkret har fallit riktigt tidigt idag och nu skall jag tända mina ljus både ute och inne.kl.17.00 +7,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar