fredag 25 november 2011

Fredag

Tänk så glad man blir när man upptäcker att kroppen orkade lite mer än man tror. I morse bestämde jag mej för att inte plocka fram adventsstakar mm förrän i morgon, men fram på dagen så hämtade jag upp dem och nu lyser de så vackert.

Jag har varit till Lotta och druckit förmiddagskaffe också, ytterligare en framgång och det var skönt att komma bort en liten stund.

Jag har rensat mossa och satt ljus i ljusstaken men jag har små keramikdekorationer, tomtar och svampar som jag inte har en aning om var jag lagt, det är lite obehagligt att man lägger bort saker och inte kommer i håg var. Det blir att fortsätta söka i morgon.

Mulet regn och blåst på förmiddagen, sen sken det upp meddet verkar som om vi får riktigt blåsväder. Kl 16.25 +5,8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar