onsdag 2 november 2011

Onsdag

Oj,oj,oj vad jag har sovit under en timme, jag satt här och blev så trött att jag la mej i vardagsrumssoffan och jag somnade direkt, men som tur var så ringde telefonen så jag kom upp. Natten har varit lite hostig men lite bättre är förut, hoppas att det är Cosillanan som hjälper, men nu är rösten nästan helt borta men det gör inte så mycket för prata kan jag göra sen.

Jag har ju varit på 82-årskalas i eftermiddag, det blev bara födelsedagsbarnet och jag, men vi hade trevligt, pratade drack kaffe och åt tårta.

I natt när jag var uppe och drack honungsvatten så skrev jag upp vad som skall handlas till helgen och om jag talar om vad jag köpt så lär det väl inte bli någon helgfrid här. Vetemjöl, 2 kilo strösocker 1 kilo smör, 2 kilo bakmargarin, ägg och hackade nötter. Det kan ju vara bra att ha hemma utifall att, och torrjäst hade jag redan.

Det varma vädret fortsätter kl 20.0o + 10,1 grader.Nu börjar "Bonde söker fru" så god natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar