tisdag 22 november 2011

Tisdag

I dag blev det dusch och hårtvätt tidigt för nu var det dags för provtagning. Inger på lab är ju en pärla på att sticka och det känns ju knappast, tur att det finns sådana människor.

Dagen har sedan förflutit med lite läsning, korsord och TV. Jag har även lagat mej middag, idag blev det kokt torskrygg med skirat smör och potatis, det var verkligen gott för magen och även bra för mej själv att ha något att pyssla med eftersom min handarbetslust inte kommit tillbaka. Undrar hur länge den lusten dröjer för jag har ju både garn och broderier liggandes så verktygen finns.

Jag brukar inte tycka att det är så illa med mörkret ute men nu tycker jag att eftermiddagarna och kvällarna är otroligt långa trots att jag har mina ljus tända hela dagarna, det skulle allt vara skönt att få en molnfri dag.

Dimma, fuktigt +0,2 grader kl 16.35.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar