lördag 26 november 2011

Lördag

Vaknar upp till en dag med solsken och lite blåst. De vanliga rutinerna börjar komma tillbaka, hämta morgontidningar, frukost, Ring så spelar vi och korsord i NWT.

Fram på förmiddagen bestämde Lotta och jag att vi skulle åka och handla och gå till kyrkogården och tända ljus. Jag var lite fundersam inom mej själv om jag skulle bli väldigt sliten, men det gick riktigt bra tycker jag själv, behövde inte ens vila när vi kom hem. Efter en kopp kaffe och lite sockerkaka kändes det bra.

Eftermiddagen har jag ägnat åt stickning och TV, jag skall börja med hällappen på den andra sockan och sen går det fort att sticka den färdig och då har jag ett julpaket till Ngoan som väl skall ha något lite onyttigt paket också.

Lilla Signe har jag köpt julklapp till men så är det fröken Isolde, snart 12 år som det inte är det lättaste att hitta på något åt men det löser sej säkert. Hon får skriva en önskelista.

Vädret har som sagt varit fint i dag och kl 16.55 +4,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar