söndag 20 november 2011

Söndag

Nu tror jag att mina krafter börjar komma tillbaka lite, sängen är inte lika ljuvlig som när jag kom hem från sjukhuset och det mesta känns tråkigt. Kan det vara ett friskhetstecken som börjar visa sej tro?

Det är inte bara jag som är i olag, jag fick ett nytt bredband häromdagen och det fungerade till att börja med, men helt plötsligt var det kass så nu har jag fått låna Lottas så jag har något att fördriva tiden med.

Idag började jag kolla mitt kylskåp, där fanns både det ena och det andra och det blev en storrensning, datum som gått ut och datum nära på utgågna, en grönfläckig edamerostbit allt åkte i soppåsen, fy så äckligt.

I morgon hoppas jag att det känns ännu bättre och att jag kan börja ta mej till med något för just nu känns det som om jag sitter och väntar på något men vet inte vad.

Dimma dis, hoppas på klarare väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar