torsdag 17 november 2011

Torsdag





Ja nu har det varit ett långt uppehåll från min bloggsida. Jag har varit sjuk och legat på sjukhus i 8 dygn. Riktigt sjuk enligt syster på avdelningen, jag har lunginflammation och har fått antibiotika direkt i blodet, lungröntgen, skiktröntgen, tappat ur lungsäcken. Tänk att livet kan kännas så jobbigt fast man ligger till sängs. Jag måste få säja ett stort tack till all personal på avd 4B i Torsby, vilka tålmodiga människor och så är det väl med alla er andra som jobbar inom vården, tack för att ni finns för oss när vi blir sjuka.





I morgon skall jag till Vårdcentralen och kolla mitt CPR? jag kommer aldrig ihåg vad det heter, hoppas att det fortsätter att sjunka, det är väl mitt största dilemma just nu.





Innan jag lägger mej och vilar en stund har jag lovat mej att jag skall kasta bort min tunika som jag har haft med mej på sjukhuset, jag blir direkt olycklig när jag ser den.





Vädret är vackert, tempen struntar jag i bara men egen håller sej till det normala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar