söndag 10 juni 2012

Söndag

I dag har jag rensat upp ute på altanen, torkat av golvet (det syns inte) och så la jag på nytvättade mattor, blomamplarna hängde jag upp och satte upp balkonglådorna. När jag hämtat dynorna och lagt på dukar så kände jag mej ganska så nöjd med vad jag åstadkommit. Lite färgdroppar här och där och fläckarna på golvet gör mej ingenting idag.

Lotta o Eilert tog vägen förbi här när de skulle rasta hundarna och precis när de åkt kom Mari och Fredrik och stackars Sigge, eksemet på svansen var jobbigt för honom men i morgon skall han vara här hos mej så det blir att försöka moroa honom.

Jag har börjat läsa "Förföljd av det förflutna" av Nora Roberts hoppas att den är bra för det tycker jag att hennes tidigare böcker har varit.

Nu skall jag ta kväller efter att jag stängt i växthuset blir det korsord i DN som skall lösas.

Mest molningt tycker kag och kl 20.30 +14,2 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar