onsdag 6 juni 2012

Onsdag



Vilken tur med vädret idag. Penseln har gått varm och jag har målat klart det jag kan förutom brädorna uppe vid taket mellan stolparna, jag blev lite fundersam över om de skulle vara vita eller samma färg som stolpar och staket, men det lutar åt att det blir grönt.



Jag har även planterat i balkonglådorna och amplarna och jag hoppas att det rotar sej och växer.



I morgon blir det till att kika efter ett nytt strykjärn, köpa blommor och plantera på kyrkogården och skaffa hem mera färg så att jag kan göra andra strykningen. Det ena drar med det andra, altangolvet behöver också en uppfräschning men först skall jag göra klart det som jag påbörjat.



Vädermässigt en riktigt bra dag trots någon liten skur, jag är nöjd med mej själv men riktigt sliten
kl. 21.25 +12,3 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar