fredag 8 juni 2012

Fredag

Jag har känt mej lite ledsen den senaste veckan och idag kom tårarna. Efter att jag varit till kyrkogården och planterat hos Stellan och mamma och pappa kände jag mej så fruktansvärt ensam samtidigt som mina tankar fanns hos familjen Nords sorgliga dag. Men tårarna får rinna och man kommer upp till ytan igen efter en stund.

Jag har i alla fall målat klart och passat lilla Elvira, de trodde att hon skulle sova men det var så mycket nytt att upptäcka men till slut somnade hon en stund. Nu är gräset klippt, växterna vattnade och Eilert har varit här och grundstrukit på utsidan dit jag inte når. Nu återstår det för mej att duscha och sätta mej ner och stressa av.

Vädret har varit bra och det har varit lagom arbetstemperatur kl. 20.50 +17,1 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar